سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تیز فهمی و پرخوری گرد هم نیایند . [امام علی علیه السلام]
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

ابتدا 10 سالگی گوگل رو به همه دوستان جستجوگر اینترنتی تبریک میگم

 

شرکت گوگل با اجرای طرحی موسوم بهProject 10100 (که Project 10 تا صدمین خوانده می‌شود)، به اشخاصی که بتوانند با ارایه نظر اصلاحی خود دنیا را تغییر دهند، 10 میلیون دلار جایزه می‌دهد.

گوگل در سایت اینترنتی مربوط به این طرح توضیح داد: «در طول تاریخ، تاکنون این تعداد از مردم این میزان اطلاعات نداشته‌اند، این میزان ابزار در اختیار آن‌ها نبوده است و این تعداد راه پیش‌روی آن‌ها نبوده است تا برای زندگی بهتر، روش‌ها و پیشنهادات بهتری را ارایه دهند. در همین شرایط و زمان، بسیاری از مردم هم نیازمند کمک‌های کوچک و بزرگ هستند».

گوگل برای ارایه این پیشنهادات هفت بخش مختلف در نظر گرفته است که شامل کاهش مصرف انرژی، محیط زیست، بهداشت، آموزش، سرپناه، اجتماعات مشوق و ایجاد فرصت‌های جدید برای کمک به مردم به‌منظور زندگی بهتر برای آن‌ها و خانواده‌هایشان می‌شود. قسمت هشتم نیز با نام "موارد دیگر" در نظر گرفته شده است تا اگر افراد پیشنهادی در زمینه‌های دیگر داشتند نیز آن را ارایه دهند.

در حالی که مردم پیشنهادات خود را به این بخش ارایه می‌دهند، هیئت مشاوره‌ای گوگل در مورد این پیشنهادات و احتمال سرمایه‌گذاری روی هر یک از آن‌ها بحث می‌کند.
زمان تعیین شده برای ارایه این پیشنهادات تا 20 اکتبر است و گروهی از کارشناسان گوگل 100 پیشنهاد ارایه شده از سوی مردم را انتخاب کرده و نتایج آن را در تاریخ 27 ژانویه 2009 به اطلاع عموم می‌رسانند. پس از این، مردم می‌توانند در مورد 20 مورد نهایی نظرات خود را اعلام کنند و هیئت مشاوره‌ای برنده را در اواسط فوریه انتخاب خواهد کرد. گوگل برای سرمایه‌گذاری روی بیش از 5 پیشنهاد ارایه شده 10 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده، ارایه نظر در این زمینه بسیار آسان است و با پر کردن یک فرم ساده روی سایت www.project10tothe100.com صورت می‌گیرد.


 نوشته شده توسط حامد عزیزخانی در یکشنبه 87/7/7 و ساعت 5:0 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
چه سعادتی ، همایش پارسی بلاگی ها
اولین پست وبلاگ کاخ سفید
عید ولایت مبارک
دومین کنفرانس شهر الکترونیک ایران
امنیت اطلاعات در شهر الکترونیکی
شهر الکترونیکی به بنگاه دانایی نیاز دارد
اولین جشنواره وبلاگ نویسی روانشناسی
بررسی کارکردهای آموزشی و پژوهشی وبلاگها
چگونه در سایت یا وبلاگ خود امکان خرید اینترنتی ایجاد کنیم
1200 میلیارد تومان صرفه جویی سالا نه با پرداخت الکترونیکی قبض ها
چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک برگزار می شود
اطلاعیه مهم شهر نوشت
زندگی الکترونیکی خوب یا بد؟
خطرات زندگى الکترونیکى
مزایای الکترونیکی بودن
[همه عناوین(67)]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا