سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند که در روزگار خلافت عمر بن خطاب از زیور کعبه و فراوانى آن نزد وى سخن رفت ، گروهى گفتند اگر آن را به فروش رسانى و به بهایش سپاه مسلمانان را آماده گردانى ثوابش بیشتر است . کعبه را چه نیاز به زیور است ؟ عمر قصد چنین کار کرد و از امیر المؤمنین پرسید ، فرمود : ] [ قرآن بر پیامبر ( ص ) نازل گردید و مالها چهار قسم بود : مالهاى مسلمانان که آن را به سهم هر یک میان میراث بران قسمت نمود . و غنیمت جنگى که آن را بر مستحقانش توزیع فرمود . و خمس که آن را در جایى که باید نهاد . و صدقات که خدا آن را در مصرفهاى معین قرار داد . در آن روز کعبه زیور داشت و خدا آن را بدان حال که بود گذاشت . آن را از روى فراموشى رها ننمود و جایش بر خدا پوشیده نبود . تو نیز آن را در جایى بنه که خدا و پیامبر او مقرر فرمود . [ عمر گفت اگر تو نبودى رسوا مى‏شدیم و زیور را به حال خود گذارد . ] [نهج البلاغه]
امروز: جمعه 103 فروردین 10

نوبت‌دهی الکترونیکی در یک نانوایی‌ فارس

یکی از نانوایی‌های شهر قم در ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای سیستم نوبت‌دهی الکترونیک کرده است.
 با توجه به اینکه در ایام مختلف سال و به ویژه در ماه مبارک رمضان شاهد تشکیل صف‌های مردم در مقابل نانوایی بودم، به فکر افتادم با استفاده از روشی جدید از اتلاف وقت مردم در صف جلوگیری کنم.


احمد غیاثوند ادامه داد: با مشاهده سیستم نوبت‌دهی الکترونیک در یکی از بانک‌های قم، به فکر افتادم که تا این روش را در نانوایی خود به اجرا درآورم.
وی هزینه خرید دستگاه نوبت‌دهی الکترونیک را 12 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این اقدام با استقبال مردم مواجه شده است و مردم منطقه از پیاده‌سازی چنین سیستمی ابراز رضایت کرده‌اند.
غیاثوند افزود: این سیستم از آغاز ماه مبارک رمضان در نانوایی من به اجرا در آمده است و تا پایان ماه مبارک اجرای آن را ادامه می‌دهم و در دیگر مواقع سال نیز هر زمان که با ازدحام جمعیت و طولانی شدن صف نانوایی مواجه شوم، از سیستم نوبت‌دهی الکترونیک بهره خواهم برد.

وی اظهار داشت: همچنین در بخشی از نانوایی نیز کتابخانه‌ای تعبیه شده که مردم می‌توانند در زمانی که منتظر رسیدن نوبت خود هستند، از کتاب‌های موجود در این کتابخانه استفاده کنند.


 نوشته شده توسط حامد عزیزخانی در سه شنبه 87/7/2 و ساعت 7:10 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
چه سعادتی ، همایش پارسی بلاگی ها
اولین پست وبلاگ کاخ سفید
عید ولایت مبارک
دومین کنفرانس شهر الکترونیک ایران
امنیت اطلاعات در شهر الکترونیکی
شهر الکترونیکی به بنگاه دانایی نیاز دارد
اولین جشنواره وبلاگ نویسی روانشناسی
بررسی کارکردهای آموزشی و پژوهشی وبلاگها
چگونه در سایت یا وبلاگ خود امکان خرید اینترنتی ایجاد کنیم
1200 میلیارد تومان صرفه جویی سالا نه با پرداخت الکترونیکی قبض ها
چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک برگزار می شود
اطلاعیه مهم شهر نوشت
زندگی الکترونیکی خوب یا بد؟
خطرات زندگى الکترونیکى
مزایای الکترونیکی بودن
[همه عناوین(67)]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا