سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر از خدا چنانکه باید می ترسیدید، به دانشی بی نادانی دست می یافتید و اگر خدا را چنانکه باید می شناختید، با دعایتان کوهها از میان می رفتند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

همایش روابط عمومی الکترونیکچهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک هم زمان با گرامیداشت روز روابط عمومی دراردیبهشت ماه 88 برگزار خواهد شد.
دکتر محمد سلطانی فر ? استاد دانشگاه و رییس کمیته علمی این همایش ?ضمن بیان مطلب فوق افزود :دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک از ابتدای خردادماه سال جاری فعالیت های خود را آغاز کرده است. وی در خصوص ترکیب کمیته علمی چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک ? گفت : خوشبختانه کمیته علمی همایش هردوره نسبت به دوره قبل چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است چنانکه تعداد ? نفری اعضای کمیته علمی در دو همایش اول و دوم به پنج نفر در همایش سوم و ? نفر در همایش چهارم ارتقا یافته است .

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط حامد عزیزخانی در دوشنبه 87/7/15 و ساعت 1:6 عصر | نظرات دیگران()

اطلاعیه بسیار مهم جشنواره شهر نوشتبه نقل از سایت جشنواره شهر نوشت:
دبیرخانه جشنواره شهرنوشت ضمن تشکر از کلیه شرکت کنندگان در جشنواره به اطلاع می رساند با توجه به اینکه برخی از فرم های ثبت نام شرکت کنندگان بصورت کامل تکمیل نگردیده است ثبت نام آنها قطعی قلمداد نمی گردد و شرکت کنندگانی که اسامی آنها در لیست قطعی ثبت نام شدگان نمی باشد جهت شرکت در جشنواره باید نسبت به ثبت نام مجدد و کامل اقدام نمایند. این شرکت کنندگان از تاریخ درج این آگهی به مدت 5 روز فرصت دارند نسبت به ثبت نام مجدد اقدام نمایند . در غیر اینصورت وبلاگ آنها در جشنواره ترتیب اثر نداده خواهد شد .


 نوشته شده توسط حامد عزیزخانی در یکشنبه 87/7/14 و ساعت 9:0 عصر | نظرات دیگران()

زندگی الکترونیکی خوب یا بدامروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان ، اغلب شهروندان ویژگی های یک شهروند الکترونیک را دارند و لزوم چنین تحولی در کشور ما نیز احساس می شود. پیام پنهان در استاندارد شهروند الکترونیکی این است. «بزودی اگر یک شهروند الکترونیک نباشید، اساسا شهروند به حساب نمی آیید.» بنابراین تمام کسانی که می خواهند در عصر حکمرانی اطلاعات ، زندگی موفقی داشته باشند، نیازمند فراگیری مهارت های لازم در فناوری اطلاعات هستند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط حامد عزیزخانی در چهارشنبه 87/7/10 و ساعت 7:0 صبح | نظرات دیگران()

خطرات زندگی الکترونیکیدستاوردهاى زندگى الکترونیک در سرعت بخشى و خدمت رسانى و افزایش دقت عمل در کارهاى گوناگون امکان پذیر نیست ولى این پدیده نیز مانند همه دستاورد هاى بشرى همواره دو کفه ترازو دارد که با بالا رفتن یکى، دیگرى رو به پائین میل خواهد کرد. کفه منافع و کفه مضرات. منافع و ویژگى هاى مثبت زندگى الکترونیک از جمله مباحثى است که نیازى به اثبات و تفصیل ندارد و یا کفه مثبت آن به عینه براى همگان لمس شدنى است ولى آن کفه مضرات است که از چشم بسیارى پنهان خواهد ماند. این مضرات شامل موارد زیر است:

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط حامد عزیزخانی در سه شنبه 87/7/9 و ساعت 7:0 صبح | نظرات دیگران()

مزایای الکترونیکی بودنشهروند الکترونیک در مقایسه با شهروند سنتی زندگی مدرن تری را تجربه می کند ، برای زندگی در عصر ارتباطات و اطلاعات اعتماد به نفس بیشتری دارد و با توانایی بیشتری از حقوق شهروندی خود دفاع می کند. صرفه جویی در وقت و هزینه ها با توجه به انجام بسیاری از کارها بدون نیاز به خروج از منزل یا محل کار و همچنین کاهش هزینه های تردد شهری و بین شهری از دیگر مزایای شهروند الکترونیک است. فراگیری مهارت های شهروند الکترونیکی ، توانایی استفاده از فناوری های ارتباطی نوین را در شهروندان افزایش می دهد و به این ترتیب آنها را برای استفاده از تسهیلات و خدمات دولت الکترونیک آماده می سازد.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط حامد عزیزخانی در دوشنبه 87/7/8 و ساعت 8:0 صبح | نظرات دیگران()

ابتدا 10 سالگی گوگل رو به همه دوستان جستجوگر اینترنتی تبریک میگم

 

شرکت گوگل با اجرای طرحی موسوم بهProject 10100 (که Project 10 تا صدمین خوانده می‌شود)، به اشخاصی که بتوانند با ارایه نظر اصلاحی خود دنیا را تغییر دهند، 10 میلیون دلار جایزه می‌دهد.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط حامد عزیزخانی در یکشنبه 87/7/7 و ساعت 5:0 صبح | نظرات دیگران()

ویژگی شهروند الکترونیکبراساس استاندارد ، شهروند الکترونیک کسی است که از حداقل دانش لازم درباره مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات برخوردار است ، توانایی برقراری ارتباط با اینترنت و ارسال و دریافت پیامهای الکترونیکی از طریق پست الکترونیک (Email) را دارد و همچنین اطلاعات ، خدمات ، کالاها و نرم افزارهای مورد نیاز خود را از طریق اینترنت جستجو می کند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط حامد عزیزخانی در یکشنبه 87/7/7 و ساعت 5:0 صبح | نظرات دیگران()

مزایا و فواید فراگیری مهارتهای شهروند الکترونیکیاگر قبول داشته باشیم که ساختار و بنیان زندگی امروز از اساس تغییر کرده است می‌توانیم مظاهر این تغییرات را بپذیریم، پدیده‌هایی چون دولت الکترونیک، اقتصاد الکترونیک، بانکداری الکترونیک، آموزش الکترونیک و ..... از جمله این موارد هستند.اما زندگی در یک شهر الکترونیک و جامعه اطلاعاتی نیازمند پیش‌فرض‌هایی از سوی شهروندان آن جامعه است. پیش‌نیازهایی که نیارمند زندگی در دولت الکترونیک و شهر الکترونیک است. شهروند امروز دیگر یک شهروند معمولی نیست. او یک شهروند الکترونیک است با تمام توانایی‌های لازم برای یک زندگی شبکه‌ای.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط حامد عزیزخانی در شنبه 87/7/6 و ساعت 6:31 صبح | نظرات دیگران()

بخش سوم: آیین دادرسی

فصل اول: صلاحیت

 به منظور پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه‎ای در هر دادسرا که ضروری باشد، معاونتی تحت عنوان « معاونت دادستان در امور مبارزه با جرایم رایانه‎ای» تشکیل می‎شود که به تعداد لازم بازپرس، دادیار و تشکیلات اداری خواهد داشت.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط حامد عزیزخانی در پنج شنبه 87/7/4 و ساعت 7:9 صبح | نظرات دیگران()

 به‌عنوان مثال تصور کنید شخصی به کامپیوتر یک بانک حمله کرده و مقداری از پول‌ها را به‌حساب خود واریز می‌کند، برای این مجرم می‌توان مجازات شبیه یک سارق بانک را در نظر گرفت. اما زمانی ‌که یک خلافکار اینترنتی، یک نرم‌افزار دارای کپی‌رایت را قفل‌شکنی کرده و در اختیار همه مردم دنیا قرار می‌دهد، چه مجازاتی را می‌توان برایش در نظر گرفت .

در این پست متن کامل  قانون مجازات جرایم رایانه ای و اینترنتی جمهوری اسلامی ایران را باهم مرور می کنیم تا بیشتر به قانونی که قرار است روزی به عنوان قانون سایبر شناخته شود آشنا شویم . 

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط حامد عزیزخانی در چهارشنبه 87/7/3 و ساعت 5:51 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
چه سعادتی ، همایش پارسی بلاگی ها
اولین پست وبلاگ کاخ سفید
عید ولایت مبارک
دومین کنفرانس شهر الکترونیک ایران
امنیت اطلاعات در شهر الکترونیکی
شهر الکترونیکی به بنگاه دانایی نیاز دارد
اولین جشنواره وبلاگ نویسی روانشناسی
بررسی کارکردهای آموزشی و پژوهشی وبلاگها
چگونه در سایت یا وبلاگ خود امکان خرید اینترنتی ایجاد کنیم
1200 میلیارد تومان صرفه جویی سالا نه با پرداخت الکترونیکی قبض ها
چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک برگزار می شود
اطلاعیه مهم شهر نوشت
زندگی الکترونیکی خوب یا بد؟
خطرات زندگى الکترونیکى
مزایای الکترونیکی بودن
[همه عناوین(67)]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا